برای مشاهده زیر مجموعه های هر دسته بر روی علامت
فلش ( ▼ ) در روبروی نام دسته کلیک کنید.

انواع قهوه و اسپرسو ساز بیزرا

قهوه یک نوشیدنی بسیار محبوب با خاصیت های فراوان در بین مردم می باشد. این نوشیدنی خوش عطر و طعم انواع مختلفی دارد که به طرق مختلف تهیه و آماده سازی می شوند. استانداردترین راه برای تهیه یک قهوه با کیفیت و عطر و طعم عالی استفاده از دستگاه قهوه ساز و یا دستگاه اسپرسو ساز می باشد. این دستگاه ها امروزه در انواع مختلف با انواع برندها وجود دارد که هر کدام ویژگی و کاربرد خاصی دارند.

در این میان دستگاه های اسپرسو ساز شرکت بیزرا یکی از معروفترین، محبوب ترین و با کیفیت ترین دستگاه های حال حاضر موجود در بازار است. شرکت بیزرا در ایتالیا واقع شده است. که با تلفیق هنر ایتالیایی و تکنولوژی توانسته است دستگاه های بسیار حرفه ای و با جذابیت خاص و کارایی بالا تولید کند.

دستگاه های قهوه و اسپرسو ساز بیزرا انواع مختلفی دارند که در ذیل به معرفی آنها می پردازیم:

۱- دستگاه های نیمه حرفه ای

این دسته از دستگاه های بیزرا شامل مدل های نیوهوبی، BZ9 و یونیکا می باشند. این دستگاه ها برای مصارف خانگی، کافه های کوچک، شرکت ها و اداره جات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. زیرا علاوه بر هزینه پایین تر دستگاه دارای سیستم عصاره گیری قوی و با کیفیت می باشد. این دستگاه ها قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری را ندارند. و یک مخزن ۳ لیتری آب در آنها تعبیه شده است. و بنابراین فاقد سیستم سختی گیر آب هستند و باید از آب با درجه سختی مناسب در آنها استفاده شود.

در هر سه نمونه ذکر شده از بویلر مسی استفاده شده است. که در کیفیت دم آوری قهوه یکسان هستند ولی هرکدام امتیازهای مخصوص به خود را دارند.در نمونه نیوهابی تنها یک پرتافیلتر دبل دارد. اما در نمونه یونیکا و BZ9 یک عدد پرتافیلتر سینگل هم به دستگاه اضافه شده است.

قهوه ساز و اسپرسو ساز های نیمه حرفه ای بیزرا

ظریفت بویلر در نیوهوبی ۲۵۰ میلی لیتر، در نمونه BZ9 و یونیکا ۵۰۰ میلی لیتر می باشد. ظرفیت بویلر رابطه مستقیمی با تعداد عصاره گیری به صورت پشت سر هم دارد.
یک وجه تمایزی که مختص اسپرسو ساز یونیکا می باشد. استفاده ازسیستم PID است که باعث می گردد تا در مراحل عصاره گیری کنترل و افت دما نداشته باشید.
اگر به دنبال یک دستگاه با هزینه معقول و کارایی بالا برای مصارف خانگی و یا شرکت خود می باشید. پیشنهاد می شود تا از این سری از دستگاه های اسپرسو ساز بیزرا استفاده کنید. تا لذت یک قهوه حرفه ای را تجربه کنید.

۲- دستگاه های نیمه صنعتی

این دسته تلفیقی از مخزن دار نیمه صنعتی با نمونه BZ10 و دستگاه متصل به آب شهری با نمونه B2016 تک گروپ می باشد. این دستگاه ها دارای بویلر با ظرفیت مناسب و سرعت پایین می باشند. اسپرسو ساز مدل B2016 قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری را دارد ولی دستگاه BZ10 فاقد این قابلیت می باشد. و دارای یک مخزن ۳ لیتری برای آب می باشد. همچنین دستگاه B2016 تک گروپ از برق تک فاز + سه فاز تغذیه می کند. ولی دستگاه BZ10 تنها از برق تک فاز تغذیه می کند. توان دستگاه در هر دو مدل یکسان می باشد و شما می توانید با خیال راحت انتخاب نمایید‌. تفاوت این دو دستگاه اسپرسو ساز فقط در ظرفیت بویلر می باشد.

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی بیزرا

شما در BZ10 یک بویلر ۱.۵ لیتری در اختیار دارید. ولی برای B2016 تک گروپ ظرفیت بویلر ۵ لیتر می باشد. برای BZ10 باید از آب بدون سختی استفاده کنید و مخزن آب را خودتان شارژ نمایید. ولی در B2016 تک گروپ با خیال راحت و با اتصال به آب شهری و دارا بودن سختی گیر بدون نگرانی از اتمام مخزن به کارخود ادامه دهید. حال با توجه به مکان و تعداد شات قهوه ای که در روز پشت سرهم انتظار دارید. دستگاه برایتان انجام دهد می توانید انتخابتان را نهایی نمایید.

۳- دستگاه های نیمه صنعتی حرفه ای

شاخصه اصلی دستگاه های نیمه صنعتی حرفه ای بیزرا، ظرفیت بویلر مناسب و سرعت بالاتر نسبت به دسته نیمه صنعتی می باشد. این سری از دستگاه ها مدل های B2016 دو و سه گروپ، C2016 دو گروپ و اسپرسو ساز وودی را در بر می گیرد. هر سه مدل ذکر شده بسیار کاربردی هستند ولی با وجه تمایز مخصوص به خود. این قهوه ساز ها دارای سختی گیر و قابلیت اتصال به آب شهری را دارند. نمونه c2016 از ظرفیت بویلر ۸ لیتر برخودار است ولی با این مزیت که توان دستگاه ۳.۰۵۰ است و میزان فشار بخار و دریافتی قابل تنظیم می باشد.

دستگاه اسپرسو ساز وودی و B2016 هر دو ازظرفیت بویلر ۱۱ لیتری برخوردار هستند. توان دستگاه در هر دو نمونه یکسان است. حداقل توان ثبت شده برای این دستگاه ها ۲۷۵۰ وات است. وودی از تفاوت ظاهری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است. در دیزاین و طراحی پرتافیلتر اسپرسو ساز وودی از طراحی چوب استفاده گردیده است. که برای فضای کافه ها، ست زیبایی را ایجاد می نماید.

دستگاه های قهوه و اسپرسو ساز نیمه صنعتی حرفه ای بیزرا

هر سه مدل ذکر شده از برق تک فاز و سه فاز تغذیه می کنند. و قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری را دارند. دستگاه های نیمه صنعتی حرفه ای نسبت به دستگاه های نیمه صنعتی دارای سرعت بییشتری هستند. که این ویژگی برای مکان های نسبتاً شلوغ مناسب است. زیرا می توانند در مدت زمان کمتری مقدار بیشتری عصاره گیری کنند و در زمان خود صرفه جویی کنند.

۴- دستگاه های حرفه ای و هوشمند

دستگاه های حرفه ای و هوشمند خانواده بیزرا عبارتند از: اسپرسو ساز الیزه، ایگل، آرکادیا، گالاتیا، ویکتوریا و ماتریکس که همگی بسیار قدرتمند و فوق حرفه ای هستند و سرعت بسیار بالایی دارند.
مدل گالاتی و ایگل و آرکادیا از بویلری با مخرن ۱۱ لیتر بهره مند هستند. توان دستگاه در نمونه گالاتی و ایگل ۳۲۰۰ وات می باشد. ولی در نمونه آرکادیا این توان تقویت گردیده و ۳۴۵۰ وات می باشد. دستگاه اسپرسو ساز ایگل شکل منحصر به فرد خود را از نمونه اولین دستگاه اسپرسو ساز الهام گرفته است. دستگاه اسپرسو آرکادیا قابلیت اتصال به وای فای را دارد و دارای صفحه نمایش لمسی است.

اسپرسو ساز ماتریکس دارای دو المنت که شامل یک المنت اصلی و یک المنت قهوه مجزاست می باشد. همچنین دارای دو بویلر مجزا یکی برای فوم شیر و دیگری برای عصاره گیری است. مدل ماتریکس دارای سیستم PID جهت نداشتن افت دما می باشد. این محصول دارای مخزن آب ۴ لیتری و هم قابل اتصال به آب شهری را دارد. بنابراین شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانید در هر قسمتی از کافه خود از این دستگاه استفاده کنید. یک مزیت منحصر به فرد دستگاه ماتریکس استفاده ازپنل شفاف با قابلیت تنظیم کد رنگی RGB است. که به شما این امکان را می دهد تا با توجه به رنگ و دیزاین محیط خود. از چندین رنگ این دستگاه به طور همزمان استفاده کنید.

دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز حرفه ای و هوشمند بیزرا

اسپرسو ساز مدل ویکتوریا که با نام ملکه چند جوشانه نیز معروف می باشد. یک دستگاه مولتی بویلر است. و هر آنچه از یک اسپرسو ساز فوق حرفه ای انتظار دارید می توانید در این دستگاه بیابید. تنظیم همزمان فشار و عصاره گیری و کنترل دما به صورت مجزا برای هر گروپ. یعنی این که شما می توانید در زمان واحد دو نوع عصاره گیری مختلف را تجربه کنید. بویلر سه گانه هیدرولیکی به کار رفته در این دستگاه می تواند پروفایلی از ۹ تا۱۱بار را به شما بدهد.

تمام این دستگاه ها به خوبی قابل کنترل و مدیریت هستند. به طوری که شما می توانید با استفاده از صفحه کنترل موجود بر روی دستگاه. دما، میزان فشار بویلر و میزان خروجی را تنظیم کنید. این دستگاه ها برای مصارف حرفه ای و کافه ها یا مکان های پر تررد و شلوغ بسیار مناسب هستند. زیرا این قهوه و اسپرسو ساز ها دارای بویلر با ظرفیت بالا و PID هستند. که دیگر جایی برای نگرانی از افت فشار و دما نمی گذارند.

با توجه به مطالبی که گفته شد شما می توانید نسبت به میزان مصرف و نوع نیاز خود بهترین دستگاه را انتخاب و خریداری کنید تا علاوه بر به صرفه بودن بتواند تمام نیاز های شما را پاسخگو باشد. جهت اطلاعات دقیق تر و همچنین مقایسه دستگاه ها بصورت دقیق در کنار هم میتوانید از گزینه مقایسه محصولات در سایت استفاده کنید.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید دستگاه قهوه و اسپرسو ساز بیزرا با شماره ۰۲۱۵۶۳۸۷۱۵۸ تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت نمایید.

نظرتان را ثبت کنید

Scroll
برای شروع مشاوره با کارشناسان آیس رولی لطفا یکی از کارشناسان زیر را انتخاب کنید.
WeCreativez WhatsApp Support
آیس رولی
کارشناس فروش
آنلاین
error:
Call Now Buttonتماس با کارشناس فروش